GFG Marketing
Image default
Banen en opleidingen

Medewerker administratie

Medewerker administratie

Onze klant is een toffe KMO gevestigd in de regio Hove.

Jouw verantwoordelijkheden

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Je beheert je eigen internationale klantenportefeuille
  • Je volgt orders op van A tot Z
  • Je adviseert klanten en je biedt oplossingen waar nodig
  • Je bouwt klantenrelaties verder uit
  • Je start nieuwe dossiers op en volgt deze volledig op
  • Je werkt actief mee aan verbetering van het productieproces en de gehele organisatie
  • Je hebt nauwe interne contacten met verschillende afdelingen: productie, logistiek,…
  • Je analyseert klantenbehoeftes en informeert en adviseert klanten

Jouw profiel

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • Je bent in het bezit van een Bachelor- of Masterdiploma
  • Je hebt reeds ervaring binnen een gelijkaardige functie
  • Je hebt een zeer goede kennis Engels en goed Frans. Kennis van het Duits is een troef
  • Je kan vlot werken met MS Office. Ervaring met een ERP-systeem is een must
  • Je bent klantgericht, communicatief en stressbestendig ingesteld
  • Je werkt nauwkeurig en fungeert vlot in teamverband

Ons aanbod

Het betreft een voltijdse of 4/5de functie op uitzendbasis. Dit project loopt al zeker tot en met februari 2021, maar optie vast wordt ook zeker bekeken. Je kan rekenen op een mooi salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ADV dagen. Binnen de firma wordt gewerkt met glijdende werkuren. Bovendien heb je recht op 1 dag telewerk/week.

https://www.vindazo.be/vacatures/medewerker-administratie.html

Gerelateerde artikelen

Projectleider Energie-efficiëntie/EPC-Facilitator

Interview met een webanalist

Vind dé vacature voor een monteur in Maastricht waarbij je echt op je plaats bent