GFG Marketing
Image default
Internet marketing

Leer rijden als de Stig

marketing book

We lazen onlangs het boek Driving Like the Stig. We publiceren een kort overzicht van het boek in vraag-antwoordformaat:

Wat bracht ons ertoe dit boek te lezen?

Ten eerste de titel van het boek. Iedereen die Top Gear minstens één keer heeft gezien, kent The Stig. Dit is de meest wanhopige testracer. Een man die vakkundig autorijdt. Ervaar de laatste innovaties in de auto-industrie.

Ten tweede verwachtten velen van ons, voordat ze het boek lazen, heilige kennis en geheimen te leren die het autorijden zouden helpen verbeteren. Er was geen heilige kennis in het boek, maar we kregen buitengewoon nuttige aanbevelingen.

Is de Stig een echte naam of een bijnaam?

Dit is het pseudoniem waarachter de echte racer zich schuilhoudt – Ben Collins. Collins ‘lijst met prestaties gaat veel verder dan Top Gear. Hij nam deel aan Le Mans, NASCAR-series, reed in een Betmobile en stuntman in veel Hollywood-blockbusters.

Waar gaat dit boek over?

In het boek deelt de auteur zijn jarenlange rijervaring. Dit is een soort set van life-hacks, wetende waarmee je je rijvaardigheid kunt pompen.

Het boek is opgedeeld in 2 delen:

verhalen en voorbeelden uit het leven van de auteur en zijn vrienden;

Zal ik na het lezen van dit boek rijden als de Stig?

Ja en nee. In feite gaat bijna alles wat de auteur beschrijft, ieder van ons naar een rijschool. Alleen wat we in een rijschool leren, staat in de praktijk maar heel weinig vast. Hoe parkeert u bijvoorbeeld correct? De vraag is simpel. Maar in een rijschool wordt ons geleerd om op het terrein te parkeren, en niet in reële omstandigheden. We parkeren tussen de kegels en onthouden een bepaald algoritme van acties dat alleen voor ons nuttig zal zijn op het examen zelf, maar niet in het echte leven.

In een rijschool zullen we geen effectieve remtechnieken leren. En hoe u zich correct gedraagt ​​in extreme situaties.

Het boek beschrijft uitvoerig de rijprocessen en veel illustraties die helpen om de tekst te visualiseren.

Het laatste deel van het boek is gewijd aan stunttrucs: “pyataks”, parkeren met een bocht van 180 graden, politiebocht, enz. De auteur spreekt in zeer eenvoudige taal over hoe ze kunnen worden geleerd.

Aan wie bevelen we dit boek aan?

Zeker degenen die net naar een rijschool gaan of er al studeren. Beginnende bestuurders met maximaal twee jaar rijervaring. Veteraan-chauffeurs, omdat Na verloop van tijd wordt voorzichtigheid tijdens het rijden saai, waardoor een illusie van veiligheid en alwetendheid ontstaat, wat een hoog risico op een ernstig ongeval met zich meebrengt.

Moet je het boek lezen?

Het boek is op zijn minst een vluchtige lezing waard voor iedereen die al “achter het stuur” zit. Om te onthouden wat ze leerden op de rijschool. Leer enkele nieuwe aanbevelingen voor uzelf. En ook om nog voorzichtiger en oplettend te zijn op de weg.

…..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram marketing

https://marketingbook.shop