Wat wilt u bereiken met online video’s in videomarketing?

Gfgmarketing

Afhankelijk van het type video, verschillen de mogelijke doelen. Voor bedrijven worden deze doelen vaak gedefinieerd via het aankoopproces en de theorie modellen van AIDA via Brand Screen of de Customer Journey. Dus een online video kan: Vergroot het bewustzijn door een groot bereik, bijvoorbeeld door ervoor te zorgen dat de video goed geplaatst wordt … [Read more…]

Voordelen van coderen

Gfgmarketing

Het aanbrengen van informatie zoals tekst en cijfer op een product of verpakking noem je coderen. Dit gebeurt meestal door middel van inkt. Het coderen heeft verschillende doelen en er zijn ook verschillende manieren waarop er gecodeerd kan worden. Coderen helpt bij het overdragen van informatie. Voor de gebruiker is het namelijk mogelijk om direct … [Read more…]

Printers in de toekomst

Gfgmarketing

Wie wil dit nou niet? Eigen sieraden of bijvoorbeeld schaakstukken printen? Of bent u zat van die saaie pannenkoeken die uw kinderen niet graag eten, omdat ze liever pasta hebben in de vorm van Spongebob? Vroeger was hier helaas niets aan te doen, maar tegenwoordig is de techniek zo ver, dat dit geen probleem meer … [Read more…]

Verdient u wel genoeg?

Gfgmarketing

Om de zoveel jaar verandert de loonwijzer weer en u wilt natuurlijk wel op de hoogte blijven van of u wel genoeg verdient, u werkt namelijk niet voor niets. Als u niet genoeg verdient kan u dit namelijk aankaarten bij uw werkgever. Maar ook als werkgever zelf is het belangrijk om dit in de gaten … [Read more…]